علی آقاعلی آقا، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

علی آقا

یا صاحب الزمان ، فرزندم را نذر یاری قیام تو می کنم ، او را برای ظهور نزدیکت برگزین و حفظ کن.

خنده😄

1398/9/17 23:51
نویسنده : مامانی
187 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان شما اولین بار وقتی ۳۷روزه بودی با بابایی خندیدی و وقتی ۴۶روزه شدی من متوجه شدم که اگر رو دستت اروم ضربه بزنم به صورت متوالی و اَدَدَ بگم شما میخندی ...

ازون روز به بعد دیگه با این حرکت لبخند میزنی هم با بابایی هم با من هم خاله عاطی و خاله فائزه و مامان جون و باباجون 

هممون با خندت کلی ذوق میکنیم عشق من❤❤❤

پسندها (2)

نظرات (3)

•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
18 آذر 98 3:05
خدا حفظش کنه ماشالله 😍🙏
مامانی
پاسخ
ممنون🌹
خاله فائزه
23 آذر 98 18:09
رخ زیبای تو.... هر صبح تماشا دارد خنده کن تا  ز گلستان لبت، گل بارد باز کن دیده که  خورشید کند جلوه گری ناز کن تا همه عالم  به تو دل بسپارد... ⁦❤️⁩🌺🍃
خاله عاطی
24 آذر 98 23:24
خندت قشنگترین خنده ی دنیاعه آخه😍😍❤️❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به علی آقا می باشد